English

مشاور وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد؛

ابنیه حوزه راه و شهر سازی استان یزد با نام شهدا نامگذاری شود

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، بر نامگذاری ابنیه حوزه راه و شهرسازی به نام معظم شهدای منطقه تاکید نمود.

ابنیه حوزه راه و شهر سازی استان یزد با نام شهدا نامگذاری شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد، در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان که با حضور مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران و دیگر مدیران کل حوزه راه و شهرسازی استان در محل سالن کنفرانس ساختمان آموزش اداره کل راه آهن یزد برگزار گردید.

حمید مردانیان ضمن تاکید بر رسیدگی به تبدیل وضعیت خانواده معظم شهدا و ایثارگران در بدنه ارگانها و نهادهای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی گفت: در راستای بزرگداشت نام معظم شهدا و ادامه راهی که پیش قراولانش، فرزندان برومند اسلام بوده و هستند، چه شایسته و پرمعناست که ابنیه، راه ها، جاده ها و ساختمان های کوچک و بزرگ در سرتاسر حوزه راه و شهر سازی استان، مزین به نام شهدای منطقه گردد.

وی افزود: زیارت و کرامت خانواده معظم شهدا و بزرگداشت ایثارگران و رزمندگان اسلام، شهدای مدافعان حرم، وظیفه عرفی و شرعی ماست و باید بدانیم که فرهنگ سازی و تلاش در این زمینه، خواسته قلبی آحاد ملت ایران با هر عقیده و گرایشی است، چرا که نام و کیان این نظام و کشور ، مدیون خون پاک شهداست.

گفتنی است در ادامه این جلسه، مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، ضمن ارائه گزارش در باب خانواده های معظم شهدا و ایثارگر منتسب و شاغل در حوزه راه و شهرسازی استان، بر همکاری همه جانبه و بیش از پیش  در جامعه عمل پوشاندن و بهره بردن از نام معظم شهدا در نامگذاری ابنیه حوزه راه و شهرسازی استان یزد، تاکید نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه