English

اجرای طرح غربالگری و پایش کارکنان و کارگران شهرداری کرمانشاه

رئیس اداره سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از اجرای طرح غربالگری و پایش کارکنان و کارگران شهرداری کرمانشاه خبر داد.

اجرای طرح غربالگری و پایش کارکنان و کارگران  شهرداری کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، وحید جهانگیری، رئیس اداره سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: با تاکیدات شهردار کرمانشاه بر توجه ویژه به سلامت کارکنان و کارگران مجموعه مدیریت شهری، سومین مرحله طرح غربالگری و پایش کارکنان و کارگران شهرداری کرمانشاه در دستور کار مجموعه  اداره سلامت اجتماعی شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: طرح غربالگری و پایش کارکنان و کارگران شهرداری کرمانشاه با حضور دکتر سید زاده و دکتر شهسواری از پزشکان حاذق اداره بهداشت کرمانشاه و کارشناسان بهداشت محیط اداره سلامت شهرداری صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: خدمات درمانی، پزشکی، تغذیه، مشاوره، غربالگری کرونا (تب سنجی وسنجش اکسیژن خون)، معرفی جهت چکاپ و آزمایش کامل در این طرح  به صورت رایگان انجام شد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۱۱۰ نفر از پرسنل شهرداری کرمانشاه مورد پایش درمانی و غربالگری و کنترل قند خون و فشار خون قرار گرفتند.

وی در پایان افزود: سلامتی، پایش و غربالگری و پروسه درمانی کارکنان و خصوصا کارگران شهرداری کرمانشاه از اولویت‌های مهم اداره سلامت اجتماعی، معاونت فرهنگی اجتماعی و سلامت شهرداری کرمانشاه بوده که استمرار این طرح بهینه و سلامت محور در روزهای آتی نیز صورت می‌پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه