English

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه اصفهان خبر داد:

مشارکت ۲ هزار و ۸۵۳ اصفهانی در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: دو هزار و 853 نفر از استان اصفهان در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف ثبت نام کردند.

مشارکت 2 هزار و 853 اصفهانی در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید بخشی با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: ثبت نام مرحله شهرستانی این مسابقات از 21 اردیبهشت آغاز و در بخش آوایی تا 30 خرداد و در بخش معارفی تا 10 تیرماه مهلت ثبت نام اعلام شد.

وی با بیان اینکه در مجموع دو هزار و 853 نفر از استان اصفهان برای این مسابقات ثبت نام کردند، ادامه داد: از این تعداد دو هزار و 128 نفر در بخش آوایی ثبت نام کرده‌اند که 612 نفر آقا و یک هزار و 516 نفر خانم بوده‌ اند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه اصفهان با بیان اینکه در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج، 10، 20 و کل، دعا خوانی و تواشیح  برای آقایان و بانوان در دستور کار است، افزود: در بخش برادران نیز رشته‌ اذان در نظر گرفته شده است.

بخشی گفت: چهار گروه تواشیح در این مسابقات ثبت نام کردند، که از این تعداد سه گروه آقا و یک گروه خانم هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه اصفهان با بیان اینکه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در استان اصفهان در 9 منطقه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: بیشترین شرکت کنندگان این دوره از مسابقات در شهرستان‌های اصفهان، کاشان، نجف آباد و خمینی شهر بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه