English

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری:

دشمن به دنبال از بین بردن اعتماد مردم به فضای اطلاع‌رسانی است/تصمیمات مهم رئیس قوه قضائیه در سفر به قم

رئیس کل دادگستری استان قم گفت: امروز دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن اعتماد مردم به فضای رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی کشور است.

دشمن به دنبال از بین بردن اعتماد مردم به فضای اطلاع‌رسانی است/تصمیمات مهم رئیس قوه قضائیه در سفر به قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری پیش از ظهر امروز در نشست خبری رئیس کل دادگستری و مسئولین قضائی استان قم که به مناسبت هفته قوه قضائیه در سالن جلسات دادگستری استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی به یکی از آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده است، اظهار کرد: در این فضا شاهد انتشار محتواهای کذب و غیرواقعی هستیم.

وی با بیان اینکه تکرار اخبار غلط، دروغ و بدون محتوا موجب عدم اعتماد مردم می‌شود، عنوان کرد: امروز دشمن در تلاش است اعتماد مردم به فضای رسانه‌ای کشور را از بین برده و خودش را رسانه مرجع قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به اینکه امروز نخستین روز از هفته قوه قضائیه است، مطرح کرد: در گذشته نظام اسلامی مبتنی بر فقه اسلامی نبوده است ولی شهید بهشتی توانست این فضا را متحول کند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد احقاق حق واقعی در مسائل اجتماعی هستیم، خاطرنشان کرد: هر پدیده اجتماعی که با حقوق شهروندان درگیر شود، قطعا دستگاه قضائی در رابطه با آن تصمیم خواهد گرفت.

مظفری با اشاره به اینکه اصحاب رسانه می‌توانند در تبیین موضوعات نقش آفرین باشند، تصریح کرد: در هفته قوه قضائیه تلاش می‌کنیم زحمات افرادی که در راستای احیای حق مردم تلاش می‌کنند، برای مردم تبیین شود.

وی از سفر رئیس قوه قضائیه به استان قم یاد کرد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در این سفر تصمیمات بسیار مهمی در راستای بهبود شرایط قضائی استان قم گرفتند.

رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه در این سفر برای پرونده‌های کسیر الشاکی تصمیماتی گرفته شد، یادآور شد: هدف دستگاه قضائیی احیای حق شکاک است.

وی با اشاره به اینکه قانون شهرداری قدیمی‌ترین قانون کشور ما است، بیان کرد: شهرداری یک سازمان در حال به روز شدن است و مشکلی که در این راستا وجود دارد قدیمی و به روز نبودن قانون شهرداری‌ها است.

مظفری با بیان اینکه ترک فعل مدیران برای شکل قانونی باید از سوی سازمان بازرسی اعلام شود، ابراز کرد: تلاش دستگاه قضایی استان این است که مدیرانی که اشتباها دچار اشتباه شده‌اند را راهنمایی کرده و ایرادات را برطرف کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه