English

سیاوش محمدی:

هوای اردبیل تا اواسط هفته آینده صاف و پایدار است

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: هوای صاف و پایدار تا اواسط هفته آینده در این استان استقرار خواهد داشت.

هوای اردبیل تا اواسط هفته آینده صاف و پایدار است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی اردبیل ، آسمان بیشتر مناطق استان اردبیل از امروز تا اواسط هفته آینده صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد خواهد بود.

وی می گوید: با گذر یک موج ناپایدار و همچنین از شرایط فصلی و محلی در ساعات بعدازظهر تا اوایل امشب، در برخی مناطق استان (بویژه در شمال استان) رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: با توجه به ناپایداری‌های پیش‌بینی شده، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی مخاطرات جوی توصیه شده است.

محمدی می گوید: از روز پنج‌شنبه (۲۶ خرداد) با افزایش فشار هوا و تغییر الگوی جریانات، بادهای شرقی در سطح استان حاکم و با کاهش ۱ تا ۲ درجه‌ای دما نسبت به امروز، هوای نسبتا خنک در مناطق مرکزی و جنوبی و هوای نیمه‌گرم در مناطق شمالی تا اواسط هفته آینده حاکم خواهد شد.

وی بیان کرد: اردبیل و شهرستان‌های این استان از شرایط هوایی و اقلیمی متغیری برخوردار هستند و مشاهده جلوه‌هایی از هوای فصول گوناگون در یک دوره زمانی کوتاه از جاذبه‌های طبیعی برای گردشگران علاقه‌مند در این استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه