English

ضیاالدین الماسی خبر داد:

انجام فرایند استخدام ۵۰۰ محیط بان در کشور

رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان گفت: فرایند استخدام 500 محیط بان در سطح کشور انجام شده است.

انجام فرایند استخدام 500 محیط بان در کشور

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ضیاالدین الماسی ، رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان در دوره سراسری آموزش مبانی و اصول حفاظت و بهره‌برداری پایدار از منابع طبیعی و حیات وحش در شهرستان سرعین با اشاره به با اشاره به جذب و بکارگیری ۳۰۰ محیط بان جدید الاستخدام و همچنین انجام فرایند استخدام 500 محیط بان گفت: سازمان حفاظت محیط زیست، آموزش محیط بانان را بسیار پر اهمیت می داند و آموزش های تخصصی در حوزه های مختلف برای محیط بانان طراحی شده است تا به حفاظت بیشتر از عرصه های طبیعی بپردازیم.

وی افزود: دوره های آموزشی محیط زیست در دوران پسا کرونا طبق سند تحول معاونت آموزش و مشارکت مردمی سازمان برگزار می شود.

رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان در دوره سراسری "آموزش مبانی و اصول حفاظت و بهره‌برداری پایدار از منابع طبیعی و حیات وحش" در شهرستان سرعین بر لزوم ارائه آموزش های تخصصی و توجه به رویکرد علمی در حوزه های مختلف محیط زیست تاکید کرد. 

الماسی با اشاره به محدودیت های دوران شیوع کرونا و عدم برگزاری دوره ها به شکل حضوری گفت: در این مدت آموزش ها بصورت مجازی انجام گرفت اما نباید اثربخشی بیشتر آموزش های حضوری را نادیده بگیریم زیرا در این نوع از آموزش، با تعاملات و گفت و گوهایی که شکل می گیرد، یادگیری به شکل موثرتری اتفاق می افتد.

وی با اشاره به آماده شدن پیش نویس نهایی سند تحول معاونت آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آموزش هم در حوزه کارشناسی و هم در سطح مدیران به جد پیگیری می شود و سازمان به دنبال ارتقا سطح دانش منابع انسانی و تربیت مدیران آینده است.

رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان با اشاره به اهمیت داشتن رویکرد علمی به موضوعات مرتبط با محیط زیست گفت: در سال های اخیر شاهد تغییرات زیست محیطی وسیعی در سطح جهان بوده ایم و اگر امروز به فکر افزایش توان علمی خود برای حل این مسائل نباشیم در آینده با مشکلاتی غیرقابل حل مواجه خواهیم شد.

حسن قاسم پور، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل نیز در این کارگاه آموزشی با اشاره به اینکه تخریب زیستگاه باعث افزایش تعارض میان انسان و حیات وحش می شود گفت: برگزاری چنین دوره هایی و بهره مندی از آخرین یافته های علمی به مدیریت بهتر این تعارض کمک خواهد کرد .

دوره آموزشی مبانی و اصول حفاظت و بهره‌برداری پایدار از منابع طبیعی و حیات وحش با حضور کارشناسان ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها و اساتید دانشگاهی به مدت ۲ روز با میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در شهرستان سرعین در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه