English

سرپرست کانون پرورش فکری استان گیلان خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری فصل تابستان کانون گیلان

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری فصل تابستان این مجموعه آغاز‌شده و تا پایان خرداد سال 1401 ادامه‌ دارد.

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری فصل تابستان کانون گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سید‌جلیل میرعظیمی افزود: کارگاه‌های حضوری کانون در روز‌های پسا‌کرونا، در گستره افزون‌تری برگزار‌خواهد‌شد و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها، از دانش و توان‌مندی مربیان و مدرسان توان‌مند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بهره‌مند‌شوند.

سرپرست کانون پرورش فکری استان گیلان، مخاطبان 65 عنوان کارگاه عمومی و تخصصی این مجموعه را گروه‌های سنی 4 تا 18 سال اعلام‌کرد و افزود: «هنر قصه‌گویی و اجرا»، «هنر‌های تجسمی شامل: نقاشی، طراحی، خوش‌نویسی، کلاژ(تکه‌چسبانی)،  اوریگامی( کاغذ‌وتا)، انواع کاردستی، سفال‌گری، عکاسی» و «هنر‌های نمایشی چون: بازیگری، عروسک نمایشی، پویانمایی، سرود و موسیقی کودک (اُرف)» از جمله کارگاه‌های تخصصی فصل تابستان سال 1401به‌شمار‌می‌رود.

وی  به ارایه آموزش‌های ادبی (شعر، داستان، خوانش متون ادبی و...)  و علمی (نجوم، رباتیک، زیست‌شناسی و...) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در قالب کارگاه‌های تخصصی اشاره‌ و عمق‌بخشی به دانش و آگاهی‌های علمی و ادبی مخاطبان را از اهداف برگزاری این کارگاه‌ها دانست.

 میرعظیمی  از برپایی کارگاه‌های عمومی در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان گیلان خبر داد وافزود: «کتاب‌خوانی»، «قصه‌گویی(خوب‌شنیدن و خوب‌گفتن»، «شناخت سرزمین، مفاخر، مشایخ، مشاغل و وقایع» و  «آشنایی با قرآن و احادیث»، از جمله کارگاه‌های سازنده‌ای است که رایگان برای اعضای این مجموعه برگزار‌می‌شود.

وی خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مخاطبان، نشاط‌بخشی و توان‌مند‌سازی آینده‌سازان را رسالت دستگاه‌های فرهنگی دانست و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر از فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌رو، به نشانی اینترنتی gilan.kpf.ir و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در سراسر استان مراجعه‌کنند.  

میرعظیمی تصریح کرد: زمان ثبت‌نام کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری استان گیلان نیر متعاقباَ به آگاهی مخاطبان خواهد‌رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه