English

وزیر کار در ورزقان:

توسعه آموزش‌های منجر به اشتغال در دستور وزارت کار است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه آموزش‌های منجر به اشتغال و رشد کارآفرینی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.

توسعه آموزش‌های منجر به اشتغال در دستور وزارت کار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، حجت‌الله عبدالملکی معاون، کار و رفاه اجتماعی که به عنوان نماینده رییس جمهور در جریان سفر استانی به ورزقان سفر کرده است افزود: سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای موظف شده است امسال ۳۰ میلیون نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در حوزه‌های دانش‌بنیان و مشاغل آینده اجرا کند.

وی در این سفر از برخی طرحهای عمرانی از جمله تصفیه‌خانه آب شرب ۶۵ روستا، تأسیسات معدنی مس سونگون، بزرگراه ورزقان - خاروانا – نوردوز و تعدادی از راه‌های روستایی ورزقان بازدید کرد.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی همچنین در دیدار چهره به چهره با ۷۰ نفر از اهالی شهرستان ورزقان دیدار و به مسائل و مشکلاتشان رسیدگی کرد.

 وی در منزل شهیدان حسین و بختیار حاجی زاده (شهید پدر و پسر) حضور یافت و ضمن دیدار با خانواده های آنان به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از مرکز نوآوری و شهرک صنعتی ورزقان و دیدار با سرمایه گذاران و اقشار مختلف مردم ورزقان برنامه های دیگر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه