English

وزیر کار در تبریز:

آموزش‌های مهارتی در حوزه‌های دانش بنیان افزایش می‌یابد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه آموزش مهارتی در حوزه دانش بنیان افزایش می یابد، گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای موظف شده است در سال جاری ۳۰ میلیون نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در حوزه‌های دانش بنیان و مشاغل آینده اجرا کند.

آموزش‌های مهارتی در حوزه‌های دانش بنیان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الله عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران در آذربایجان شرقی با اشاره به حضورش در مرکز نوآوری شهرستان ورزقان، اظهار داشت: این مرکز به تازگی در اداره آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان با همکاری و مشارکت پارک علم و فناوری و شرکت مس دایر شده است و شرکت‌های خلاق فناور و نوآور مستمر در این مرکز در راستای تقویت اشتغال دانش بنیان گام بر می‌دارند.

وی در خصوص سفر خود به استان آذربایجان شرقی، افزود: امروز به نمایندگی از آقای رئیس جمهور در خدمت مردم شریف شهرستان ورزقان بودم تا ضمن بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی این شهرستان، در روند پیشرفت و مشکلات موجود قرار بگیرم تا هرچه سریع تر اقدامات لازم جهت مرتفع کردن مشکلات انجام شود.

عبدالملکی با اشاره به ارتباط چهره به چهره با مردم ورزقان در راستای رسیدگی به مشکلات، افزود: با ۷۰ نفر از اهالی محترم شهرستان ورزقان دیدار داشتم و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلاتشان قرار گرفتم و پیگیری‌های لازم انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: فرماندار این شهرستان نیز مشکلات و مسائل موجود را مطرح کردند و برنامه‌ریزی‌های لازم را در اولویت کاری خود قرار خواهیم داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  امروز از طرح تأسیسات معدنی مس سونگون و مرکز تصفیه خانه آب شرب ۶۵ روستای ورزقان دیدن کرد.

حجت الله عبدالملکی، به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور در جریان سفر به ورزقان در گلزار شهدای این شهرستان حاضر شد و به مقام شهدا با اهدای گل و فاتحه ادای احترام کرد.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز چهارشنبه همچنین با حضور در منزل شهیدان بختیار و حسین حاجی زاده از ایثار و فداکاری شهدا و صبر و صلابت خانواده این شهیدان تجلیل کرد.

گفتنی است آذربایجان شرقی فردا پنجشنبه میزبان رییس جمهوری و اعضای کابینه است؛ در بیست و دومین سفر استانی رییس دولت سیزدهم، معاونان وی و وزرا هر یک به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی حاضر می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه