English

محمد شریف‌الحسینی:

وضعیت ذخایر خونی خراسان رضوی بهبود پیدا کرده است

سرپرست واحد اهداکنندگان انتقال خون خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به مشارکت و استقبال اهداکنندگان، پایگاه اهدای خون پذیرای اهداکنندگان خون خواهد بود.

وضعیت ذخایر خونی خراسان رضوی بهبود پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد شریف‌الحسینی سرپرست واحد جذب و نگهداری اهداکنندگان اداره‌ کل انتقال خون خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با مشارکت اهداکنندگان خون و تلاش همکاران، اکنون وضعیت ذخایر خونی در این استان رو به بهبود است اما نیازمند تداوم همراهی داوطلبان اهدای خون است.

شریف‌الحسینی تصریح کرد: با توجه به مشارکت و استقبال اهداکنندگان و نیاز استان خراسان رضوی به گروه‌های خونی مختلف به ویژه گروه‌های منفی، پایگاه اهدای خون امام رضا (ع)  برای روز ۱۴ خردادماه، در تعطیلات پیش رو فعال بوده و پذیرای اهداکنندگان خون خواهد بود.

سرپرست واحد اهداکنندگان انتقال خون خراسان رضوی افزود: پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) واقع در حد فاصل میدان شریعتی و چهار راه دکتری مشهد در نوبت صبح روز شنبه، ١٤ خرداد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ پذیرای اهداکنندگان خون خواهد بود.

وی همچنین در ادامه این خبر با اشاره به اینکه نیاز به خون همیشگی است یادآور شد و گفت: تامین خون تنها با اهدای خون افراد سالم جامعه در تمام ایام سال میسر خواهد بود.

شریف‌الحسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: بنابراین از همه اقشار جامعه تقاضا داریم اهدای خون را محدود به مناسبت ‌ها و ایام خاص نکنند و در صورت امکان در همه زمان‌ها به یاری بیماران نیازمند خون بشتابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه