English

مستجاد حسینی:

عضویت ۲۲۰ جانباز در انجمن کانادین

مدیرکل امور اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: ارتقا سطح نشاط و شادابی، اجرای طرح پایش سلامت توسط پزشک عمومی و سه پزشک متخصص داخلی، ارتوپدی، روان پزشکی و کارشناس ارتز و پروتز و مشاوره از اهداف و برنامه‌های این اردو است.

عضویت ۲۲۰ جانباز در انجمن کانادین

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مستجاد حسینی مدیرکل امور اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سخنانی عنوان کرد: تاکنون ۲۲۰ جانباز کانادین در انجمن جانبازان کانادین عضو شده‌اند، که برنامه‌های فرهنگی درمانی، اجتماعی مختلفی برای این جانبازان در طول سال برگزار می‌شود.

حسینی این سخنان را در اختیامیه همایش اردوی سیاحتی ، زیارتی جانبازان کانادین اظهار کرد و ادامه داد: ارتقا سطح نشاط و شادابی، اجرای طرح پایش سلامت توسط پزشک عمومی و سه پزشک متخصص داخلی، ارتوپدی، روان پزشکی و کارشناس ارتز و پروتز و مشاوره از اهداف و برنامه‌های این اردو است.

وی افزود: در راستای تکریم ایثارگران، اردوی ویژه جانبازان کانادین و خانواده آنان در دو نوبت برگزار شده است، که نوبت اول آن ۲۰ الی ۲۳ اردیبهشت و نوبت دوم ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت در حال برگزاری است.

مدیرکل امور اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور همچنین تصریح کرد: در نوبت اول این اردوی سه روزه ۴۳ جانباز کانادین و در نوبت دوم، ۸۰ کانادین از سراسر کشور حضور داشتند.

وی در ادامه یادآور شد: تاکنون ۲۲۰ جانباز کانادین در انجمن جانبازان کانادین عضو شده‌اند، که برنامه‌های فرهنگی درمانی، اجتماعی مختلفی برای این جانبازان در طول سال برگزار می‌شود.

حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸ بانوی جانباز ۷۰ درصد در انجمن جانبازان کانادین عضو هستند که ۲ جانباز از کردستان، ۲ جانباز از خوزستان، ۲ جانباز از البرز و  ۲ جانباز از اصفهان و ایلام هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه