English

ناصر شعربافیان:

به‌دلیل کاهش تقاضا با کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ روبه‌رو هستیم

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: زمانی که برای یک کالا قیمت مصوب اعلام می‌شود، این قیمت نهایت قیمت برای فروش است و در زمان‌های مختلف این قیمت می‌تواند کمتر باشد.

به‌دلیل کاهش تقاضا با کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ روبه‌رو هستیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر شعربافیان مدیر نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در یک هفته گذشته حدود ۴۰۰۰ تن مرغ گرم، ۱۶۰۰ تن تخم مرغ و ۲۵۰۰ تن روغن خوراکی در خراسان رضوی توزیع شده است.

شعربافیان با اشاره به توزیع کالاهای اساسی در خراسان رضوی افزود: زمانی که برای یک کالا قیمت مصوب اعلام می‌شود، این قیمت نهایت قیمت برای فروش است و در زمان‌های مختلف این قیمت می‌تواند کمتر باشد، اما نباید قیمت یک کالا از سقف قیمت مصوب بیشتر شود.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: با شروع طرح مردمی‌سازی و عدالت یارانه‌ها، چون تقاضای خرید کالا‌های اساسی از سوی مردم زیاد بود، این محصولات با قیمت مصوب فروخته شدند.

وی ادامه داد: اما اکنون به‌دلیل کاهش تقاضا با کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ روبه‌رو هستیم و اکنون مرغ و تخم مرغ کمتر از قیمت مصوب عرضه می‌شوند و برای کالا‌هایی مانند روغن، تخم مرغ، مرغ و... که قیمت مصوب دارند، رعایت قیمت ملاک بازرسی‌هاست.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی درباره توزیع روغن در بازار تصریح کرد: کالا‌های اساسی براساس نیاز و تقاضای مردم در بازار عرضه می‌شوند و گاهی برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای یک کالا به مداخله نیاز است و اکنون سهمیه روغن خام دو ماه قبل استان در حال تولید و عرضه به شبکه توزیع است و حجم وسیعی روغن به بازار خراسان رضوی عرضه شده است.

شعربافیان در خاتمه خاطرنشان کرد: فراوانی روغن در بازار بیشتر شده است و مشکلی در زمینه عرضه روغن در واحد‌های تولیدی وجود ندارد و با افزایش عرضه روغن در بازار، به‌زودی سقف قیمت مصوب روغن خوراکی شکسته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه