English

رئیس هلال احمر کشور در جلسه شورای اداری هلال احمر مازندران خبر داد:

بهبود معیشت کارکنان، نجاتگران و امدادگران هلال احمر در سال جدید

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: نسبت به بهبود وضعیت معیشت کارکنان، نجاتگران و امدادگران هلال احمر دغدغه داریم و برنامه های خوبی در این راستا تدوین شده است.

بهبود معیشت کارکنان، نجاتگران و امدادگران هلال احمر در سال جدید

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر پیرحسین کولیوند در جلسه شورای اداری هلال احمر مازندران با اشاره به محدودیتهای شدید مالی جمعیت در سال گذشته، اظهار داشت: خوشبختانه برای سال جدید با نگاه ویژه دولت و شخص رئیس جمهوری گشایش های خوبی حاصل شده و منابع قابل توجهی در بودجه سال 1401 به هلال احمر تخصیص یافت که بسیار امیدبخش است.

وی با بیان اینکه خدمات هلال احمر ریشه در تعالیم دینی ما دارد، ادامه داد: باید با تمام توان نسبت به ارتقاء سرمایه اجتماعی جمعیت هلال احمر تلاش کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور تأکید کرد: اطلاع رسانی شفاف، صحیح و به موقع خدمات هلال احمر یکی از راهکاری جلب اعتماد مردم و افزایش سرمایه اجتماعی هلال دانست و بر نهادینه سازی این فرایند است.

وی با اشاره به برنامه های هفته هلال افزود: امسال برای اولین بار در همایش یکصدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر میزبان رؤسای 30 جمعیت و صلیب سرخ از کشورهای مختلف جهان خواهیم بود که در تاریخ هلال احمر ایران بی سابقه است.

کولیوند افزایش جذب از طریق حوزه داوطلبان و جوانان را راهبرد جمعیت هلال احمر برشمرد و تأکید کرد: ارائه آموزشهای لازم و توانمندسازی نیروها و اعضا متناسب با مأموریتها و خدمات هلال احمر بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از برنامه های مهم و راهبردی جمعیت هلال احمر جذب 20 هزار نفر با اولویت نجاتگران و امدادگران است که با تحقق این برنامه، توان عملیاتی هلال احمر به صورت چشمگیری ارتقاء خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه