English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:

امدادرسانی به ۱۴۰۰ حادثه در ۵ ماه نخست امسال

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در 5 ماه نخست سال جاری با انجام بیش از 1400 عملیات امدادی به دوهزار مصدوم سوانح مختلف خدمات لازم را ارائه کردند.

امدادرسانی به 1400 حادثه در 5 ماه نخست امسال

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، غلامعلی فخاری اظهار داشت: ارائه خدمات امدادی به 597 حادثه جاده ای، 174حادثه شهری، 58 حادثه دریایی و ساحلی، 108حادثه کوهستان، 12 حادثه سیل و آبگرفتگی، 15حادثه صنعتی و کارگاهی، 3 حادثه طوفان و همچنین انجام 2 عملیات امداد هوایی، ارائه خدمات موردنیاز به 446 نفر از مراجعین به پایگاههای امداد و نجات و پوشش امدادی 7 برنامه مناسبتی از مهمترین خدمات هلال احمر مازندران در 5 ماهه نخست امسال بوده است.

وی ادامه داد: در همین راستا  2423 نفر نیز به صورت سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از عوامل امداد و نجات هلال احمر استان دریافت و بیش از 771 نفر از مصدومان حوادث مختلف توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در مجموع 6 هزار نفر  روز نجاتگر و امدادگر با بکارگیری 1300 دستگاه روز آمبولانس و خودروی امدادی و سایر تجهیزات در عملیات های مزبور مشارکت داشتند.

وی بیان داشت: جمعیت هلال احمر استان در زمینه انجام عملیات امداد و نجات و نیز پاسخگویی به فوریت های امدادی شهروندانش، در شمار استانهای برتر کشور قراردارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه