English

علی اکبر نصری سرآسیا:

کشف و توقیف۱۰ تن روغن خوراکی در مشهد

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: در این عملیات ۲ تن کره گیاهی تاریخ گذشته و مقدار ۶۰ تن بادام خاکی خارجی کشف و ضبط گشت.

کشف و توقیف۱۰ تن روغن خوراکی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اکبر نصری سرآسیا رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در خبری اعلام کرد: ۱۰ تن روغن مخصوص مصارف تولیدی قنادی خارج از شبکه توزیع در مشهد کشف و توقیف شد.

نصری سرآسیا در ادامه این خبر متذکر شد: طی گشت مشترک کارشناسان اداره نظارت و بازرسی با همراهی اطلاعات سپاه در یکی از خیابانهای بزرگراه پیامبر اعظم طی بررسی از یک سردخانه  مستقر در آن محدوده مقادیری کالای ذخیره شده شامل روغن قنادی خارج از شبکه توزیع که قیمت مصوب آن ۲۴۰ هزار تومان است و در بازار آزاد ۶۵۰ هزار تا ۷۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد کشف شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد اظهار کرد: همچنین در این عملیات  ۲ تن کره گیاهی تاریخ گذشته و نیز مقدار ۶۰ تن بادام زمینی خارجی کشف و ضبط گشت که موارد برابر دستور معاون اجرایی در امور شعب توقیف و پس از تکمیل بررسی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

نصری سرآسیا در خاتمه تاکید کرد: همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفی مانند گرانفروشی، احتکار و قاچاق کالا مراتب را به سرعت به اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد اطلاع دهند و یا به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه