English

کاویانی:

موضوع قاچاق و پولشویی در خوزستان باید مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان گفت: طرحی را مطرح کرده‌ایم که بخشی از درآمدهای گمرک، استانی محسوب شود زیرا بنا به دلایلی خاص این مساله برای خوزستان خوب است و می‌تواند به استان کمک کند.

موضوع قاچاق و پولشویی در خوزستان باید مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، محسن کاویانی در آیین تکریم و معارفه ناظر گمرکات خوزستان که امروز، ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بحث‌های قاچاق و پولشویی در خوزستان از جمله بحث‌های خاصی است که باید مورد توجه قرار گیرند و این مساله را به گمرکات خوزستان نیز توصیه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه وزارت اقتصاد یک ابر وزارت است، افزود:مجموعه وزارت اقتصاد در خوزستان نقش مهمی به ویژه در تامین درآمدها دارد و این موضوع بیانگر جایگاه خاص وزارت اقتصاد است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان گفت: از حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه مصوب خوزستان، حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان توسط دستگاه مالیاتی استان وصول می‌شود و دیگر دستگاه‌های اجرایی درآمدهای بسیار کمی را برای دولت محقق می‌کنند.

کاویانی ادامه داد: طرحی را مطرح کرده‌ایم که بخشی از درآمدهای گمرک، استانی محسوب شود زیرا بنا به دلایلی خاص این مساله برای خوزستان خوب است و می‌تواند به استان کمک کند.

وی بیان کرد: درآمدهای گمرک، ملی است اما باید به این مساله توجه کرد که گمرک نقش بزرگی در استان ایفا می‌کند و باید از این ظرفیت درآمدی گمرک برای خوزستان استفاده شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان گفت: در بحث بیمه‌ها حدود ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان قرارداد بیمه‌ای در استان داریم که بخشی از این قراردادها ملی و بخشی استانی است و همه این موارد بیانگر جایگاه و بزرگی وزارت اقتصاد در استان خوزستان است.

کاویانی عنوان کرد: به جدیت دنبال آن هستیم تا در مجموعه امور اقتصادی و دارایی کمترین شکوائیه و بیشترین تعامل را با بخش‌های مختلف استان داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه