English

رئیس کانون بازنشستگان شهرستان اصفهان اعلام کرد:

استان اصفهان رتبه اول بازنشستگان کشور را دارد

رئیس کانون بازنشستگان شهرستان اصفهان اصفهان گفت: استان اصفهان رتبه اول بازنشستگان کشور را دارد.

استان اصفهان رتبه اول بازنشستگان کشور را دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدحسن هاشمی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تهران با داشتن جمعیت 14 میلیون نفر 570 هزار بازنشسته دارد در صورتیکه استان اصفهان با 6 میلیون جمعیت حدود 470 هزار بازنشسته دارد که نسبت به جمعیت بیشترین بازنشسته کشور را دارد.

وی بیان کرد: متاسفانه واژه افزایش حقوق در کشور ما به یک واژه غلط مصطلح تبدیل شده است و آثار زیان‌باری را برزندگی حقوق‌بگیران گذاشته است.

این مقام مسئول گفت: در پایان هر سال با توجه تورم سال گذشته میزان کاهش قدرت خرید حقوق بگیران مشخص شده است در صورتی که تورم در سال‌های گذشته بالا بوده، اما افزایش حقوق بازنشستگان تا یک سوم آن بوده  و باعث کاهش قدرت خرید آنها شده است.

هاشمی با بیان اینکه امسال بحث بازنشستگان و سایر سطوح اعلام می شود، ادامه داد: جامعه بازنشستگان نه چیزی فراتر از قانون می خواهند و نه به کمتر از حق قانونی خود راضی می شوند.

رئیس کانون بازنشستگان شهرستان اصفهان با بیان اینکه مسئولین و دولت همه ساله باید تورم را مهار کنند، اظهار داشت: شایسته است دولت در اولین فرصت اعلام کند که افزایش حقوق به همین میزان باقی خواهد ماند در غیر این صورت ممکن است هر گونه تجمعی از سوی کارگران و بازنشستگان صورت گیرد.

اشتغال‌آفرینی در کشور وظیفه حاکمیت و دولت است

در ادامه این نشست خبری رئیس کانون انجمن‌های کارگری استان اصفهان و نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگری کشور گفت: دولت و حاکمیت وظیفه دارد در کشور ایجاد اشتغال  و رفاه برای مردم را فراهم کند.

آرش احمدی با اشاره باینکه برخی مشاغل در کشور درحال از بین رفتن است، بیان داشت دولت باید تکلیف اشتغال‌آفرینی برای مردم را مشخص کند و بگوید کدام وزارت‌خانه یا نهادی متولی اشتغال در کشور است.

کانون بازنشستگان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه