English

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان تاکید کرد:

ضرورت هم افزایی میان دستگاه ها برای بهبود مستمر خدمات سازمان به شرکای اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: هم افزایی میان دستگاه ها و تشکل های صنفی برای ارتقا و بهبود مستمر خدمات سازمان به شرکای اجتماعی ضروری است

ضرورت هم افزایی میان دستگاه ها برای بهبود مستمر خدمات سازمان به شرکای اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن ریاضی در دیدار نوروزی  مدیر با عضو کمیسون بهداشت ودرمان و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کلانشهر اصفهان، بر ضرورت هم افزایی میان دستگاه ها و تشکل های صنفی برای ارتقا و بهبود مستمر خدمات سازمان به شرکای اجتماعی تاکید شد.

وی در دیدار نوروزی با دکتر زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و سید حسن هاشمی رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کلانشهر اصفهان در سخنانی ضمن تبریک آغاز سال نو بر تلاش همه جانبه در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

در این نشست صمیمی دکتر ریاضی ضمن تبریک سال نو در سخنانی به بیان گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در این سازمان در استان اصفهان در سال گذشته پرداخت و از حمایت ها و تلاش های  خانم شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

وی همچنین با تقدیر از تشریک مساعی اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، از خدمات و زحمات اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تقدیر کرد.

ریاضی در ادامه با اشاره به ضرورت همدلی و هم افزایی میان دستگاه‌های اداری و اجرایی استان برای پاسخگویی به مطالبات صاحبان حرف و مشاغل استان گفت: در پرونده بیمه رانندگان اتوبوسرانی و پرونده های کارخانجات نساجی و پلی اکریل و همچنین پروژه ساخت بیمارستان جدید ملکی تامین اجتماعی در اصفهان، خانم شیخی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی،  از طریق مکاتبه، ملاقات و برگزاری جلسات دائما در حال پیگیری بودند که جای تقدیر دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در ادامه به بیان برخی اقدامات سازمان در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات به بیمه شدگان و بازنشستگان اشاره کرد و گفت‌: تحول دیجیتال و خدمات غیرحضوری سازمان در حوزه تعهدات بلندمدت از مهم ترین خدمات غیرحضوری  سازمان بوده است.

وی با اشاره به پاندمی کرونا تصریح کرد:با ایجاد زیرساخت‌های لازم در همه گیری بیماری کرونا سازمان موفق شد با ایجاد ۷۰ خدمت غیرحضوری طی کمتر از یکسال گام بزرگی در قیاس با سایر دستگاه ها در زمینه خدمت رسانی به مشترکان بردارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در ادامه با تمجید از همکاری صمیمانه کارکنان سازمان در استان افزود:  پیگیری و رفع مشکلات بیمه شدگان و بازنشستگان و مختومه شدن پرونده های چندین ساله حاصل هم افزایی میان سازمان و تشکل های بازنشستگی و مجلس شورای اسلامی بوده است.

دکتر زهرا شیخی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تبریک سال نو به بیان گزارشی از اقدامات ایشان از فعالیت های حوزه انتخابیه در بخش تامین اجتماعی و سلامت گفت و تصریح کرد: در طول دوران خدمت در پارلمان همواره در صدد اخذ طرح ها و لوایحی بودیم که منجر به افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای سلامت و امنیت اجتماعی شود و گام های موثر برای توسعه و پیشرفت کشور برداشته شود.

شیخی افزود: مجوز ساخت بیمارستان جدید ملکی تامین اجتماعی در اصفهان و اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و رسیدگی به مشکلات فعالان اقتصادی از اقدامات صورت گرفته بوده است .

وی در ادامه خواستار توجه بیش از پیش به ظرفیت های استان در تحقق اهداف و چشم انداز اقتصادی کشور شد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی نقش مهمی در امنیت پایدار اقتصادی و اجتماعی کشور دارد.

  در ادامه این دیدار سید حسن هاشمی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کلانشهر اصفهان در سخنانی ضمن تبریک سال نو و بهار طبیعت و بیان مشکلات بازنشستگان از همکاری های صمیمانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه در تصویب طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تقدیر کرد.

هاشمی در ادامه از اقدامات مدیر کل و کارکنان سازمان در جهت رضایتمندی بازنشسنگان تقدیر کرد و افزود: ارتقای کمی و کیفی خدمات سازمان در گرو  تعامل دو طرفه شرکای اجتماعی سازمان با تشکل های صنفی است.

تامین اجتماعی اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه