English

رئیس زندان خمینی شهر خبر داد:

برنامه یک شهر ضیافت با حضور خمینی شهری ها/ گلریزان ۱میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومانی خیرین

رئیس زندان خمینی شهر در برنامه یک شهر ضیافت از گلریزان 1میلیارد و 660میلیون تومانی خیرین خمینی شهری خبرداد.

برنامه یک شهر ضیافت با حضور خمینی شهری ها/ گلریزان 1میلیارد و 660 میلیون تومانی خیرین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بهنام رحیمی در خصوص برنامه یک شهر ضیافت ویژه آزادی زندانیان شهرستان خمینی‌شهر گفت: شهرستان خمینی شهر معروف به شهر خیران و نیکوکاران است که امشب نیز در برنامه یک شهر ضیافت خوش درخشیدند و در آیت گلریزان،  مبلغ قابل توجهی جهت آزادی زندانیان جمع آوری شد.

وی با اعلام اینکه تعداد مجرمان غیرعمد 52نفر می باشد، افزود: از بین 52نفر زندانی جرائم غیر عمد 11نفر در برنامه یک شهر ضیافت حضور یافتند.

رئیس زندان شهرستان ادامه داد: با کمک خیریه امام موسی کاظم( ع) و خیران شهرستان در گلریزان برنامه یک شهر ضیافت، مبلغ 1میلیاردو 660 میلیون تومان جمع آوری شد که امیدواریم بتوانیم تعدادی از این زندانیان را به آغوش گرم خانواده بازگردانیم.

رحیمی تشریح کرد: اکثر جرائم زندانیان مربوط به سرقت و مواد مخدر بوده و آمار مجرمانی که بخاطر مهریه گرفتار زندان شده اند کم است.

وی همچنین به یراد بزرگ وجود ساختمان زندان در داخل شهرستان اشاره کردو بیان داشت: اگر ارگانهای مربوطه همکاری لازم با زندان را داشته باشند و یک زمین مناسب در اختیار زندان قرار دهند، این ساختمان به بیرون از شهرستان انتقال خواهد یافت.

رئیس زندان شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه کانون اشتغال زندانیان در داخل یکی از محلات  شهر است، به همین دلیل آن منطقه در معرض آسیب های اجتماعی بوده و مشکلاتی را به دنبال دارد.

رحیمی در پایان ضمن تشکر از شهروندان خیر خمینی شهری اظهار داشت: امید است کمک‌های مردمی در طول سال به طور مستمر باشد تا بتوانیم زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد کنیم .

گفتنی است؛ در برنامه یک شهر ضیافت، فرصت حضور مجددی جهت استقبال خیرین،  دریافت کمکهای خیرین به شهرستان خمینی‌شهر اختصاص یافت و در شب 28ماه مبارک رمضان بار دیگر خمینی شهر عطر سخاوت خود را به زندانیان جرائم غیر عمد تقدیم خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه