English

آتش سوزی در اراضی جنگلی چاه فعله مهار شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از مهار آتش سوزی در اراضی جنگلی دست کاشت در محدوه ای به وسعت حدود 9 هزار متر مربع در منطقه چاه فعله این شهرستان خبر داد.

آتش سوزی در اراضی جنگلی چاه فعله مهار شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، روح الله وفاکیش رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس اظهار داشت: اطفای این حریق باتلاش ماموران پاسگاه منابع طبیعی و آبخیزداری بندرعباس و همکاری آتش نشانی شهرستان بندرعباس و بخش قلعه قاضی، مهار و از سرایت آتش جلوگیری شد.
وی علت این آتش سوزی را نامعلوم اعلام کرد و گفت: در این آتش سوزی 20 اصل درخت سمر در آتش سوخت و 5 درخت سمر نیز به صورت نیمه سوخت دچار خسارت شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس بیان داشت: پاسگاه حفاظت این شهرستان به وظیفه  قانونی خود عمل می کند و به صورت قاطع با افراد فرصت طلب برخورد می کند و همچنان درصد افزایش فرهنگسازی بین اهالی روستائیان هستند که جوامع محلی یاور ما در حفاظت از این سرمایه استانی و ملی باشند.
وفاکیش درپایان افزود: سامانه امداد جنگل و مرتع 1504 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردمی درخصوص تخریب و تصرف اراضی ملی، آتش سوزی در جنگل ها و مراتع، قاچاق چوب و گیاهان دارویی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه