English

مدیرعامل سازمان آتش نشانی خمینی شهر خبر داد:

مهار آتش سوزی گسترده انبار لوازم یدکی در خمینی شهر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی خمینی شهر از انجام عملیات 5 ساعته جهت مهار آتش سوزی انبار لوازم یدکی در خمینی شهر خبر داد.

مهار آتش سوزی گسترده انبار لوازم یدکی در خمینی شهر

مهدی مرادیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، درخصوص حریق انبار لوازم یدکی در خمینی شهر که شب گذشته رخ داد، گفت: شنبه شب ساعت هشت خبر آتش سوزی انبار لوازم یدکی به سازمان آتش نشانی ۱۲۵ مخابره گردید که نیروهای آتش نشانی سریع خود را به محل حادثه رساندند.

وی تشریح کرد: با ورود نیروی انتظامی منازل مسکونی اطراف تخلیه شد و به دلیل تراکم دود فراوان این شائبه به وجود آمد که منازل اطراف دچار حریق گشته اما بحمدلله هیچ آسیبی به شخص و خانه ای وارد نشد و با تلاش نیروهای آتش نشانی ، آتش مهار شد.

این مقام مسئول به ضروری بودن کپسول های آتش  نشانی در هر مکانی توصیه  و اضافه کرد: هر عاملی ممکن است باعث آتش سوزی شود و افراد باید به نکات ایمنی توجه خاصی داشته باشند؛ چینش لوازم یک انبار ظرافت های خاص خود را داراست.

مرادیان بیان کرد: علت گستردگی آتش وزش باد بود که آتش با کمک نیروهایی از شهرهای اصفهان و درچه و نجف آباد اطفا حریق حدود پنج ساعت به طول انجامید.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی خمینی شهر خاطر نشان کرد: پرسنل سازمان آتش نشانی نیروهای بدون مرز هستند و از تمام نیروهای لازم، در امر حوادث کمک و یاری می گیرند چه اینکه اعتقادمان بر این است که همه جای ایران سرای ماست.

به گزارش موج؛ بالغ بر 10 میلیارد تومان خسارت بر انبار لوازم یدکی در خمینی شهر وارد شده است.

آتش سوزی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه