English

عبدالمالک شنبه‌زاده:

حذف برخی بروکراسی‌های اداری جذب سرمایه‌گذاران را بدنبال دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از اعلام آمادگی ۴ سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان ایلام خبر داد.

حذف برخی بروکراسی‌های اداری جذب سرمایه‌گذاران را بدنبال دارد

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده بیان داشت: تعطیلات نوروزی و حضور گردشگران در ایلام، فرصتی مناسب برای معرفی استان به مسافران و افراد مایل به سرمایه‌گذاری بود که در این راستا ۴ سرمایه‌گذار بومی و غیربومی برای حضور در استان اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام افزود: این سرمایه‌گذاران با توجه به بررسی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری در استان ایلام راغب و مایل به ایجاد سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی هستند.

شنبه‌زاده یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری که گردشگران غیربومی زیادی ایلام را مقصد مسافرت خود قرار داده بودند، چهار سرمایه‌گذار بخش خصوصی مایل به سرمایه گذاری شدند تا در صورت همکاری و مساعدت دستگاه‌های مرتبط در استان حضور پیدا کنند. 

وی تاکید کرد: در صورتی که مشوق‌های لازم از سوی مسئولان فراهم شود و نیز برخی از بروکراسی‌های اداری رفع یا کاهش یابد این سرمایه‌گذاران امکان حضور در استان و ایجاد طرح‌های گردشگری را خواهند یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه