English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران:

سال گذشته ۱۰ طرح دانش بنیان برای مددجویان اجرا شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: سال گذشته 10 طرح دانش بنیان در زمینه های مختلف صنایع وابسته کشاورزی، تجارت الکترونیک، محصولات شیمیایی و... با اشتغالزایی برای 25 نفر به مرحله اجرا رسیده است.

سال گذشته 10 طرح دانش بنیان برای مددجویان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید علی اصغر رضایی طالشی اظهار داشت: در این زمینه با پارک علم و فن آوری استان تفاهم نامه ای منعقد شد تا از ظرفیت و حمایت های پارک علم و فناوری در راستای اجرای طرح های نو و دانش بنیان استفاده شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته دو مرحله استارت آپ ویکند به ظرفیت 200 نفر با بیش از 100 ایده نوآورانه با همکاری دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی چالوس در کمیته امداد استان برگزار شد و طرح ها و ایده ها مورد بررسی قرار گرفت.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین، حوزه اشتغال کمیته امداد استان برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال با محوریت طرح های دانش بنیان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای نیرو‌های جوان و فعال در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ، بیان داشت: کمیته امداد در حال پیگیری و اجرای مشاغل نوین و دانش بنیان است.

رضایی گفت: در سالجاری برنامه ریزی برای اجرای بیش از 16 هزار فرصت شغلی انجام شده که با اولویت ایجاد اشتغال برای طرح های دانش بنیان اقدام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه