English

جلیل تراهی خبر داد؛

حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان در کمیته امداد هرمزگان

مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: این نهاد از طرح‌های دانش‌بنیان و ایده‌های نو و متفاوت برای ایجاد مشاغل پایدار حمایت می‌کند.

حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان در کمیته امداد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلیل تراهی مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان اظهار داشت: مشاوره‌های تخصصی نیز در حوزه اشتغال در نظر گرفته شده است که در فراخوان و اطلاع‌رسانی‌ها، افراد به کمیته امداد هدایت می‌شوند تا از این ظرفیت استفاده شود.
تراهی بیان داشت: شناسایی افراد دارای استعداد برای اشتغال نیز از سایر برنامه های این نهاد است تا بانک اطلاعات جامعی از افراد، توانایی و علاقمندی آنان برای شغل مورد نظر جمع آوری شود.
وی تصریح کرد: با نشست‌های توجیهی و کارگاه‌های انگیزشی محله محور و همراهی معتمدان محله‌ها علاوه بر رفع مشکل کارگریزی از تمامی ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده می‌شود.
وی گفت: با همکاری دانشگاه‌ها و نخبگان کسب و کار در سراسر استان، از رویدادهای کارآفرینی استقبال می‌شود.
تراهی ابراز داشت: همچنین با استفاده از استارت‌آپ‌ها در زمینه تولید و فروش صنایع دستی توسط زنان سرپرست خانوار، ایجاد تحول می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: این امر باعث تجاری و برند سازی محصولات و معرفی محصولات به مردم و گردشگران به استان هرمزگان می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه