English

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی عزیزی:

۱۹۰ زائرسرا، سوئیت و کمپ برای اسکان زائران بقاع متبرکه در نظر گرفته‌شده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: ۱۲ مبلغ روحانی اعزامی از قم در قالب طرح آرامش بهاری در کنار مبلغان بومی مشغول فعالیت هستند.

۱۹۰ زائرسرا، سوئیت و کمپ برای اسکان زائران بقاع متبرکه در نظر گرفته‌شده است

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام مرتضی عزیزی اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۱۵۰ هزار زائر از زیارتگاه های مختلف این استان بویژه امامزاده علی صالح (ع)، امامزاده سید حسن (ع)، امامزاده ابراهیم قتال (ع)، امامزاده شاه احمد(ع)، امامزاده بابا سیف الدین(ع)، امامزاده سید صلاح الدین(ع) و امامزاده سید عبدالله(ع) بازدید کرده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان اضافه کرد: این طرح در ۱۲ بقعه متبرکه شاخص استان در حال اجراست.

حجت الاسلام عزیزی افزود: ۱۲ مبلغ روحانی اعزامی از قم در قالب این طرح در کنار مبلغان بومی به منظور ارائه مشاور خانواده، اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به سوالات مذهبی و... فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: نوروز امسال این اداره کل ۱۷۰ اتاق زائرسرا و ۱۶ سوئیت را برای پذیرایی از زائران نوروزی مهیا کرده و آماده اسکان این افراد است و در صورت نیاز چهار کمپ موقت نیز برای اسکان در نظر گرفته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه