English

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خبر داد:

خاموشی پل مارنان همزمان با مراسم ساعت زمین

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از خاموشی پل مارنان همزمان با اجرای مراسم ساعت زمین در ششم فروردین 1401 خبر داد.

خاموشی پل مارنان همزمان با مراسم ساعت زمین

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، میثم بکتاشیان گفت: مراسم ساعت زمین به صورت سالانه و در ساعت 20 و 30 دقیقه آخرین شنبه ماه میلادی مارچ در نقاط مختلف جهان با هدف فرهنگ سازی موضوع حفاظت از کره زمین برگزار می شود و یکی از ابعاد آن، خاموشی نورپردازی و روشنایی بناهای مشهور، پل ها، ساختمان های بزرگ و... به مدت یک ساعت در شهرهای مختلف جهان است.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان نیز طی سال های اخیر با اجرای این مراسم در میدان امام(ره)، سی و سه پل، پل خواجو، باغ موزه چهل ستون و... تعهد خود در فرهنگ سازی پیرامون این موضوع را به اثبات رسانده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از انجام هماهنگی های لازم برای اجرای این مراسم با مراجع بین المللی این برنامه در سنگاپور خبر داد و تصریح کرد: بخش محیط زیست معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان مطابق با روال سالانه ضمن هماهنگی با مراجع بین المللی این برنامه در سنگاپور و بنا به لزوم معرفی ظرفیت های تاریخی و گردشگری متعدد اصفهان، آمادگی این شهر را برای اجرای این مراسم از ساعت 20 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه روز شنبه ششم فروردین ماه 1401 اعلام کرده است.

به گفته بکتاشیان، امسال پل مارنان واقع در منطقه یک شهرداری اصفهان در اجرای مراسم ساعت زمین مورد توجه قرار گرفته و در تاریخ و ساعت مقرر نسبت به خاموشی نورپردازی‌ها، تامین ایمنی محیط، روشنایی مجدد پل و ایجاد نظم و امنیت گردشگران و شهروندان حاضر در محل، اقدام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه