English

مرتضی اثمری:

افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: تا آخر هفته جاری به طور متناوب سامانه ناپایداری در استان فعال است که در برخی از نقاط استان همراه با بارندگی است.

افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: روند افزایش دمای این استان تا آخر هفته جاری، شهر مشهد امروز نسبت به شب گذشته با افزایش دما مواجه خواهد بود و در گرمترین ساعات به ۱۶ درجه بالای صفر و در سردترین ساعات نیز به ۶ درجه بالای صفر می‌رسد.

اثمری در ادامه این خبر اضافه کرد: تا آخر هفته جاری به طور متناوب سامانه ناپایداری در استان فعال است که در برخی از نقاط استان همراه با بارندگی است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: احتمال وزش باد شدید در روز پنجشنبه دور از انتظار نیست و این در حالی است که از هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد استان خواهد شد که اطلاعات تکمیلی در روزهای آینده منتشر می‌شود.

وی همچنین متذکر شد: دمای هوای مشهد ظرف ۲۴ ساعت اخیر بین چهار و ۱۳ درجه سلسیوس می باشد و فریمان با دمای هوای یک درجه بالای صفر و مه‌ولات با دمای ۱۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت اخیر بودند.

اثمری در خاتمه تصریح کرد: بیشترین شدت وزش باد نیز ظرف همین مدت در خراسان رضوی از بجستان با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت و همچنین بیشترین مقدار بارش نیز از همین شهرستان با ۱۳.۷ دهم میلیمتر گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه