English

علی اصغر حسنی:

در ۲۸ هزار بازدید بهداشتی، ۱۴۷ مکان متخلف پلمب شدند

مدیر سلامت کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: ۲۶۷ مورد کل شکایات رسیدگی شده از سامانه ۱۹۰ کشوری بوده است و ۱۰۳۸ مورد نیز شکایات رسیدگی شده است.

در ۲۸ هزار بازدید بهداشتی، ۱۴۷ مکان متخلف پلمب شدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر حسنی مدیر سلامت کار و محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: از ابتدای بهمن ماه حدود  ۲۸ هزار  بازدید انجام شده که ۱۴۷ مورد به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شده اند.

حسنی در ادامه این خبر تصریح کرد: کارشناسان بهداشت به صورت مستمر از مراکز مختلف بازدید می‌کنند تا پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود از همین رو از ابتدای بهمن ماه چندین هزار بازدید انجام شده است و طی این بازدیدها این تعداد مورد به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شده اند.

مدیر سلامت کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد:  طی بازدیدهای صورت گرفته رعایت اصول بهداشت فردی ۷۷.۵درصد و استفاده از ماسک ۷۳.۶درصد بوده است.

وی همچنین افزود: میزان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نیز ۷۲.۴ درصد، تهویه مناسب۷۹.۵ درصد و واکسیناسیون شاغلین ۸۷ درصد است و میزان کنترل واکسیناسیون شاغلین ۳.۱ درصد، موارد احضار به مراجع ۵۴۰ مورد و موارد منجربه پلمب نیز ۱۷ مورد بوده است. 

حسنی در خاتمه خاطرنشان کرد: ۲۶۷ مورد شکایات مردمی رسیده که از کل شکایات رسیدگی شده از سامانه ۱۹۰ کشوری بوده است و ۱۰۳۸ مورد نیز شکایات رسیدگی شده درباره عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سامانه ۱۹۰ کشوری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه