English

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد:

حضور۶۳ مهارت آموخته از آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد رشته ماساژ استان اصفهان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ازحضور63 مهارت آموخته از آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد رشته ماساژ استان اصفهان در سومین همایش ملی ماساژ با شعار اشتغال و توسعه پایدارخبر داد.

حضور63 مهارت آموخته از آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد رشته ماساژ استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش اخوان طبسی در تکمیل این خبر گفت: تیم منتخب ماساژ استان اصفهان شامل 63 مهارت آموخته استان اصفهان از آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد ماساژ مهرآئین نوین به مدیریت رسول مهرآیین به عنوان سرگروه معین، آرامش ایرانیان به مدیریت رسول تشیعی، ارمغان آرامش ایرانیان به مدیریت فاطمه گرامی، پرستش به مدیریت علیرضا کاظمیان، رهایش به مدیریت ایمانه پورمعزی و نیلوفر آبی شاهین شهر به مدیریت خانم حیدری، در سومین همایش ملی ماساژ با شعار اشتغال و توسعه پایدار و دومین همایش مقاله نویسی علمی ماساژ با رویکرد سلامت روانی و جسمانی در این حوزه حضور فعال دارند.

وی افزود: طرح مشوق و استعدادیابی برای رسیدن به هدف اصلی تربیت نیروی ماهر در هر صنعت و صنفی، برگزاری مسابقات مهارتی می باشد که موجب رونق بخشی اقتصادی و رضایتمندی افراد از تولید محصولات می گردد.

در ادامه مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد مهرآئین نوین و سرگروه معین منخبین استان اصفهان در این همایش، طی برگزاری یک جلسه توجیهی بیان داشت: سومین همایش ملی ماساژ با شعار اشتغال و توسعه پایدار و دومین همایش علمی ماساژ با رویکرد سلامت روانی و جسمانی، 28 و 29 بهمن ماه 1400 با حضور 600 نفر از منتخبین سراسر کشور در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران سالن رازی  برگزار می گردد و به نفرات اول تا بیستم جوایز ارزنده و به کلیه حاضرین تندیس این همایش اهداء می گردد.

رسول مهرآئین افزود: این مسابقات مقدمه ای برای مسابقات بین المللی کشورهای اسلامی است که در این راستا 63 منتخب از استان اصفهان در این همایش حضور فعال دارند.

گفتنی است؛ در این جلسه از لوگوی شال آبی فیروزه ای و ماسک زرد ویژه حضور منتخبین در همایش ملی ماساژ رونمایی شد و نکات آموزشی توسط دکتر بهنام قاسمی تدوین گر استانداردهای ماساژ فنی و حرفه ای برای حاضرین در این جلسه بیان گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه