English

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد:

برگزاری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در اصفهان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از برگزاری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته های نجاری، کابینت سازی و اتصالات چوبی در اصفهان خبر داد.

برگزاری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش اخوان طبسی گفت: نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته های نجاری، کابینت سازی و اتصالات چوبی از 29 آذر الی 1 دی ماه در اصفهان برگزار می شود.

 وی بیان کرد: نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته های نجاری ، کابینت سازی و اتصالات چوبی در شهر اصفهان از تاریخ  با 32 رقابت کننده از استانهای سراسر کشور در محل کارگاه درودگری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجائی واقع در خیابان کارگر برگزار می گردد.

اخوان طبسی افزود: نظر به جایگاه مهارت آموزی در برنامه های توسعه اشتغال و نقش موثر در کاهش نرخ بیکاری و باهدف بالا بردن سطح مهارت در جامعه همه ساله مسابقات ملی مهارت در سه سطح شهرستان ، استان و کشور برگزار می گردد و برترینهای ملی دو سالانه در مسابقات جهانی با حضور قریب 77 کشور به رقابت می پردازند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: در این راستا اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از سال 1392 تا کنون بصورت فعال در مسابقات حضور داشته و موفقیت های چشمگیری را حاصل نموده است .

لازم به ذکر است، حامیان برگزاری این دوره از مسابقات، گروه صنعتی انتخاب، اسنوا، گز سکه، بیمه آرمان، آجر نماچین، شهرداری اصفهان، شرکت مهندسی آزمون کار آسیا، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، انجمن کابینت سازان، اتحادیه صنف مصنوعات چوبی و اتحادیه صنایع مبل اصفهان می باشند.

به گزارش موج؛ علاقه مندان می توانند از تاریخ مذکور از ساعت 9 الی 12  ،  14 الی 16 از سایت برگزاری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت  بازدید به عمل آورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه