English

بر اساس اعلام وزارت بهداشت:

شهر‌های قرمز کرونایی استان مازندران افزایش یافت

تعداد شهر‌های قرمز کرونایی استان مازندران به 17 شهرستان رسید.

شهر‌های قرمز کرونایی استان مازندران افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، زنگ خطر افزایش بیماران کرونایی از چند هفته پیش در کشور و استان مازندران به صدا درآمد و تعداد بیماران شناسایی و بستری شده کرونایی در استان رو به افزایش بود به طوری که دیروز بر اساس اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، تعداد بیماران بستری شده در استان به یک هزار و 42 نفر رسید که این رقم در مقایسه با دو ماه گذشته بیشترین آمار بستری شده‌های بیماران کرونا در استان است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت و به روزرسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از امروز شنبه 23بهمن ماه 1400 در مازندران با افزایش شهرهای قرمز کرونایی استان، تعداد این شهر‌ها به 17 شهرستان رسید.

بر این اساس سه شهرستان مازندران در وضعیت نارنجی و دو شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و هیچ یک از شهرستان‌های استان مازندران در وضعیت آبی قرار ندارند.

اسامی شهر‌های قرمز کرونایی مازندران:

ساری، بابل، بابلسر، آمل، بهشهر، نکا، گلوگاه، تنکابن، رامسر، نور، نوشهر، فریدونکنار، کلاردشت، عباس آباد، قائم شهر، سوادکوه، جویبار

اسامی شهرستان‌های نارنجی مازندران:

چالوس، محمودآباد، سوادکوه شمالی

اسامی شهرستان‌های زرد کرونایی:

میاندورود، سیمرغ

با توجه به روند رو به رشد تعداد بیماران کرونایی در استان مازندران، انتظار می‌رود مسئولان استان با اتخاذ تدابیری خوب و اعمال محدودیت‌های جدید، مانع از گسترش بیشتر این بیماری در استان شوند و مردم هم باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع از افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان شوند.

تشدید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق نوبت سوم واکسن کرونا کماکان توصیه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه