English

علی محمدیان خبر داد:

بستری ۴۱ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی اردبیل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته 41 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

بستری 41 بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی محمدیان ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با بستری 41 بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به 207 بیمار رسید و طی این مدت ۲ فوتی ناشی از کرونا ثبت شده است.

وی می‌گوید: در حال حاضر 30 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. همچنین خوشبختانه 27 بیمار در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ، تزریق ۲ میلیون و ۴3 هزار و 893 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، تزریق شده است که از این تعداد، ۹۲۷ هزار و 204 دُز مربوط به مرحله اول، ۸۱۶ هزار و 485 دُز مربوط به مرحله دوم و 300 هزار و 204 دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

محمدیان گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان مشگین شهر در وضعیت قرمز، شهرستان های اردبیل، پارس آباد، سرعین، نیر و اصلاندوز در وضعیت نارنجی، شهرستانهای خلخال، بیله سوار، گرمی، کوثر و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی