English

علی امیدبخش:

صدور ۴۰۳۰ فقره جواز تاسیس از ابتدای سال در خراسان رضوی

سرپرست معاونت سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: مجموع اشتغال‌زایی پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها ۱۲۵ هزار و ۵۱۸ نفر و میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده آن ۱۳۳ هزار و ۶۳۱ میلیارد تومان است.

صدور ۴۰۳۰ فقره جواز تاسیس از ابتدای سال در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی امیدبخش سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در خبری اظهار کرد: به طور کلی از تنها حدود ۱۰ درصد از طرح‌های در حال اجرا در استان در امسال بیش از ۸۰ درصد آن پیشرفت فیزیکی داشته است.

امید بخش در ادامه با اشاره به طرح های تولیدی و صنعتی  اضافه کرد: این طرح‌ها در بخش صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، کانی‌های فلزی و غیرفلزی، نساجی و چرم، صنایع معدنی، پوشاک و... است.

وی افزود: طی این مدت از ابتدای امسال ۴۰۳۰ فقره جواز تاسیس در استان صادر شده است و طرح‌هایی که در این مدت پیشرفت کمتر از ۲۰ درصد داشته، ۳۷۱۱ مورد، طرح‌هایی که بین ۲۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت داشته، ۳۵۷ فقره و تعداد طرح‌هایی که بیش از ۸۰ درصد رشد داشته است نیز ۴۳ مورد است.

سرپرست معاونت سازمان صمت خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: بعد از آماده‌سازی این طرح‌ها و پس از بررسی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی پروانه بهره‌برداری برای این طرح‌ها صادر خواهد شد.

امیدبخش در خاتمه خاطرنشان کرد: مجموع اشتغالزایی پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها ۱۲۵ هزار و ۵۱۸ نفر و میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده آن ۱۳۳ هزار و ۶۳۱ میلیارد تومان است و میزان سرمایه‌گذاری برای این طرح‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶ درصد رشد داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه