English

عزت‌اله عبدخانی:

اقدامات نظارتی جهت صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان ادامه دارد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از انجام ۶۴ هزار مورد بازرسی و نظارت بر بازار ایلام طی سال جاری خبر داد.

اقدامات نظارتی جهت صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزار موج ایلام، عزت الله عبدخانی با اشاره به آمار ۱۰ ماهه امسال در بخش نظارت و بازرسی ، از انجام ۶۴ هزار و ۴۱۱ فقره بازرسی و تشکیل ۲۵۲۹ فقره پرونده تخلفاتی طی مدت یاد شده خبر داد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با تاکید بر تداوم نظارت‌ها و رصد سیستمی فرایندهای تامین، توزیع و عرضه از طریق سامانه‌ها، گفت: ارزش پرونده‌های تخلفاتی تشکیل شده ۱۷۶ میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت تمامی دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر استمرار گشت‌های مشترک نظارتی در سطح استان، بیان کرد: با تمهیدات پیش بینی شده، اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اتحادیه‌ها و اتاق اصناف، اداره کل میراث فرهنگی، استانداری، فرمانداری، جهاد کشاورزی، اداره کل غله، دخانیات، شرکت نفت و اداره اماکن در گشت‌های مشترک همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه