English

حسن بهرام‌نیا:

ائمه جمعه زمینه وحدت و همدلی بیش‌از پیش را فراهم نمایند

استاندار ایلام گفت: دهه فجر طلیعه درخشش نور اسلام و دمیدن حیات مجدد به مردم کشور است.

ائمه جمعه زمینه وحدت و همدلی بیش‌از پیش را فراهم نمایند

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا صبح امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان دره‌شهر ضمن تبریک انتصابات حجت الاسلام و المسلمین امرایی به امامت جمعه دره شهر با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر این دهه را یادآور ایثار و شجاعت و مقاومت همه مردم ایران عنوان کرد و گفت: طلیعه خورشید اسلام در دهه فجر درخشد و به واسطه این نور الهی یک روح و حیات دوباره ای به مردم ایران اسلامی دمیده شد.

استاندار ایلام در ادامه حضور امام جمعه جدید دره شهر را با توجه به سابق خوب ایشان مایه خیر و برکت برای این شهرستان دانست و گفت: امروز در این شرایط نیازمند وحدت و همدلی بیش از پیش هستیم و در این زمینه ائمه محترم جمعه و جماعت و در راس آنها امامان جمعه محوریت دارند.

 حجت الاسلام و المسلمین احمد امرایی نیز در این دیدار حضور دولت سیزدهم را فرصتی مناسب برای رفع مسائل و مشکلات امروز کشور عنوان کرد و گفت: همه ما امیدواریم با درایت رییس جمهور دلسوز و انقلابی و استاندار جهادی شاهد توسعه بیش از پیش در استان و شهرستان دره شهر باشیم. 

اما جمعه شهرستان دره‌شهر در ادامه با اشاره به تجربیات مفید و آشنایی خوب استاندار ایلام به استان ابراز امیدواری کرد که حضور ایشان مایه خیر و برکت خواهد شد.

حجت‌الاسلام امرایی در ادامه دره شهر را دارای تمدن کهن بیش از ۱۰ هزار ساله خواند و گفت: امروز این شهرستان در حوزه های مختلف از جمله زیرساخت های فرهنگی چون مسجد و مصلی دارای مسائل و مشکلاتی هست که نیازمند توجه جدی دولت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه