English

بهره مندی ۱۰ هزار نفر از روستاییان تربت جام از آب شرب پایدار

سرپرست امور آب و فاضلاب تربت‌جام بیان کرد: حضور ارزشمند خیرین مانند بنیاد نیکوکاری ابراهیمی باعث آبرسانی به این ده روستای محروم در تربت جام شده است.

بهره مندی ۱۰ هزار نفر از روستاییان تربت جام از آب شرب پایدار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد رضا جعفری سرپرست امور آب و فاضلاب تربت‌جام  در خبری اعلام کرد: بنیاد نیکوکاری ابراهیمی برای آبرسانی به ۱۰ روستای تربت جام  با ۱۰ هزار نفر جمعیت ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

جعفری در ادامه این خبر افزود: از ۱۴۶ روستای تربت‌جام ، ۱۲ روستا  به صورت سیار آبرسانی می‌شود و نیاز است بنیاد نیکوکاری ابراهیمی در تأمین آب این روستا‌های کم‌آب و بی‌آب مشارکت داشته باشند.

سرپرست امور آب و فاضلاب تربت‌جام ادامه داد: بنیاد نیکوکاری ابراهیمی برای تأمین آب پایدار دو روستای دیگر شهرستان تربت‌جام با جمعیت ۴۰۰۰ نفر آمادگی دارد و  در اجرای این پروژه حدود ۶۰ میلیارد ریال در قالب مشارکت پرداخت می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: آب شرب مورد نیاز مشترکان در روستا‌های شهرستان با اجرای بیش از ۵۰ کیلومتر خط انتقال در مسیر‌های سخت‌گذر و کوهستانی و ساخت ایستگاه‌های پمپاژ متعدد و هدایت آب به ارتفاع بیش از ۴۰۰ متر تأمین می‌شود.

جعفری در خاتمه با اشاره به حضور ارزشمند خیرین در اجرای پروژه های آبرسانی خاطرنشان کرد: با ورود افراد خیر به حوزه آب شرب شهرستان  تربت جام، تعداد روستا‌های برخوردار از آب شرب پایدار به  ۱۳۴ رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه