English

در مراسم آغاز به کار مدیر جدید آبفای میمه عنوان شد؛

۳ شهر و ۶ روستا از خدمات آبفای میمه استفاده می کنند

در مراسمی محمد رضا کریم زاده به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب منطقه میمه معرفی و از تلاش های حسین محمدیان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی به عمل آمد.

3 شهر و 6 روستا از خدمات آبفای میمه استفاده می کنند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بخشدار میمه در این مراسم گفت: سقایت در فرهنگ ایرانیان بسیار با ارزش است و وجود قنات های کهن تاریخی در میمه که در میراث جهانی نیز به ثبت رسیده، بیانگر اهمیت و لزوم تامین آب برای مردم در این منطقه است.

لطفی به تشکیل امور آبفای میمه و استقلال آن از شاهین شهر در کمتر از دو سال گذشته اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در همین مدت محدود با تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، خدمات ارزشمندی در جهت اصلاح و توسعه شبکه تامین آب شرب پایدار مردم منطقه انجام شده است.

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای استان اصفهان نیز گفت: در حال حاضر شهرهای میمه، وزوان و لایبید و 6 روستای دیگر تحت پوشش خدمات آبفای منطقه میمه قرار دارند.

ناصر اکبری افزود: به سه روستای این منطقه به وسیله تانکر آبرسانی می شود که با اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب در آینده ای نزدیک، آبرسانی ساکنان این روستاها نیز پایدار خواهد شد.

وی در عین حال موضوع کمبود آب در کل استان اصفهان را گوشزد کرد و از مسئولان محلی خواست تا مردم منطقه را با لزوم استفاده از منبع ذخیره و پمپ آب و همچنین استفاده از آب خاکستری آشنا کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی