English

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌ تبار:

نماز جمعه موثرترین منبر برای تقویت بینش سیاسی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام ‌جمعه ایلام‌ گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه سنگر دفاع از ارزش های دینی و اخلاقی و همچنین موثرترین منبر برای تقویت بینش سیاسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماز جمعه موثرترین منبر برای تقویت بینش سیاسی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی‌تبار صبح امروز در مراسم تکریم و ‌معارفه امام جمعه دره شهر با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: در شرایط کنونی باید تلاش شود ابعاد مختلف وجودی حضرت زهرا(س) را به عنوان یک انسان کامل مطرح و زندگیمان را بر اساس این الگو تنظیم نماییم.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام در ادامه افزود: حضرت زهرا (س) در عفاف، حجاب، خانه داری ، همسرداری، تربیت فرزند و تمام ابعاد زندگی الگویی برای مردان و زنان محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نماز جمعه سنگر اصلی در مقابل تهاجم دشمنان است خاطرنشان کرد: نماز عبادی سیاسی جمعه سنگر دفاع از ارزش های دینی و اخلاقی و همچنین موثرترین منبر برای تقویت بینش سیاسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار در پایان بیان کرد: در واقع نماز جمعه قرارگاه فرهنگی مقاومت در برابر شبیه خون فرهنگی غرب و به عنوان سنگر اصلی در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان مطرح است.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام قنبربیگی تقدیر و حجت الاسلام احمد امرایی به عنوان امام جمعه دره شهر معارفه شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه