English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

تعامل پلیس و سپاه اصفهان برای امنیت بیشتر مردم

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ایجاد هماهنگی و تعامل بین فرماندهان انتظامی شهرستان ها با فرماندهان ناحیه های مقاومت بسیج و سپاه از گام بلند این فرماندهی برای امنیت بیشتر مردم در 2 ماه پایانی سال خبر داد.

تعامل پلیس و سپاه اصفهان برای امنیت بیشتر مردم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در حاشیه نشست تعاملی بین فرماندهان انتظامی و فرماندهان ناحیه های مقاومت بسیج و سپاه بیان داشت: امروز افتخار همه نیروهای مسلح سربازی برای ولایت است و همه ما در یک مسیر حرکت می کنیم و هدف همه ما حراست از حریم ولایت و دفاع از ارزش های ناب انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت و آرامش برای مردم شریف ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه تعامل فرماندهی کل انتظامی کشور با همه نیروهای مسلح به ویژه سپاه و بسیج در سطح بسیار خوبی است افزود: در استان اصفهان این تعامل در سطح بسیار وسیع و عمیق تری وجود دارد و یک وفاق و همدلی خوبی بین نیروهای مسلح وجود داشته و دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: به منظور هماهنگی های بیشتر و برنامه ریزی در خصوص بهبود شرایط امنیتی استان نشست تعاملی بین فرماندهان انتظامی و فرماندهان ناحیه های مقاومت بسیج و سپاه برگزار شد که قطعاً نتیجه این گونه نشست های تعاملی در نهایت به امنیت و آرامش بیشتر مردم منجر خواهد شد.

سردار میرحیدری خاطر نشان کرد: در این جلسه برای حرکت منسجم پلیس اصفهان از طریق هماهنگی و هم افزایی با سپاه و بسیج، دستگاه قضایی و سایر ارگان ها در راستای امنیت بیشتر مردم در 2 ماه پایانی سال برنامه ریزی خوبی انجام شد و با این انسجامی که در استان اصفهان وجود دارد انشاءالله تلاش می کنیم با کنترل جرایم و فراهم کردن شرایط مطلوب تر برای مردم کام آنها در این ایام شیرین کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه