English

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد؛

اصفهان جزو ۵ استان برتر کشور در زمینه کاهش جرم

فرمانده انتظامی استان گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته توسط ناجا در خصوص کنترل جرم به ویژه سرقت در استان های کشور، استان اصفهان جزو 5 استان برتر کشور در زمینه کاهش جرم قرار دارد.

اصفهان جزو 5 استان برتر کشور در زمینه کاهش جرم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در نشست تعاملی با رئیس و معاونان صداوسیمای مرکز اصفهان ضمن تسلیت ایام سوگواری آل الله و  اربعین حسینی (ع) گفت: واقعیت این است که ماموران نیروی انتظامی زحمات زیادی برای تامین امنیت و آرامش در جامعه صورت می کشند اما برای اینکه احساس این امنیت در ذهن و باطن مردم نقش ببندد بایستی رسانه های جمعی اقدامات مؤثری را انجام دهند.

وی با اشاره به نقش مؤثر صدا و سیما در ارتقای احساس امنیت مردم اظهار داشت: امروز دشمن با تمام قوا به میدان آمده و با استفاده از ابزار رسانه ای خود جامعه ما را برای مردم نا امن جلوه می دهد و ما برای مقابله با این جنگ رسانه ای چاره ای جز آگاه سازی و اقناع سازی عمومی نداریم.

اصفهان جزو 5 استان برتر کشور در زمینه کاهش جرم

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ارزیابی صورت گرفته توسط ناجا در خصوص کنترل جرم به ویژه سرقت در استان های کشور گفت: براساس این ارزیابی اصفهان جزو 5 استان کشور در زمینه کاهش جرم به ویژه جرم سرقت است.

کاهش 84 درصدی جرایم خشن

سردار میرحیدری تصریح کرد: آمارها نشان می دهد که در ۵ ماهه امسال هم میزان وقوع جرایم خشن در استان اصفهان ۷۴ درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل بوده است و این معتقدم موفقیت های مذکور فقط با زحمات نیروهای انتظامی به دست حاصل نشده بلکه همکاری و هم افزایی دستگاه ها و مشارکت مردم هم نقش مؤثری داشتند.

موفقیت در کاهش جرایم با آگاه سازی عمومی

فرمانده انتظامی استان اصفهان آگاه سازی عمومی را در پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی مؤثر عنوان کرد و گفت : با آموزش همگانی، فرهنگ سازی و تولیدات رسانه‌ای می‌توان به موفقیت‌های خوبی  در این زمینه دست یافت.

نشست تعاملی پلیس و صدا و سیما -

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه