English

توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان انجام شد؛

اعزام بیش از ۴۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر کشور

رئیس اعزام مبلغان دفتر تلیغات اسلامی اصفهان از اعزام بیش از 400 مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر کشورخبر داد.

اعزام بیش از 400 مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین هادی مشگدار گفت: در ایام فاطمیه سال جاری بیش از 400 مبلغ خواهر و برادر از طرف این دفتر با رویکرد امید آفرینی و جهاد تبیین به سراسر کشور اعزام شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت ایام فاطمیه و شبهات جدید مطرح شده برای این ایام، به مدت 3 روز و با حضور آیات عظام نظری منفرد، نجم الدین طبسی، سید محمد تقی قادری، همایش فاطمیه برگزار شد.

این مقام مسئول افزود: در این همایش مباحث «فضائل فاطمی از دیدگاه فریقین»، «شبهات فاطمیه سلام الله علیها» و «حیات سیاسی حضرت زهرا سلام الله علیها» تبیین شد.

حجت الاسلام و المسلمین مشگدار تصریح کرد: با توجه به رسالت فرهنگی، تبلیغی و انقلابی این دفتر  در جهت تبیین و گسترش معارف اسلامی و تلاش برای رعایت وحدت و انسجام اسلامی، مبلغان دوره دیده خود را به صورت فردی و گروهی به سراسر کشور اعزام می کند.

رئیس اعزام مبلغان دفتر تلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: امتداد تبلیغ از سیاست های اصلی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان  به حساب می آید که مبلغ باید بعد از اتمام حضور در محل تبلیغی خود در ایام فاطمیه، مسیر تبلیغی خود را متناسب با شرایط آن مکان به صورت غیرحضوری ادامه دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه