English

سرپرست جهادکشاورزی چاراویماق:

۲۴۰ پرونده سند اراضی کشاورزی در چاراویماق تشکیل شد

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق گفت: ۲۴۰ پرونده توسط مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی برای اراضای کشاورزی شهرستان تشکیل و از این تعداد برای ۱۲ فقره سند تک برگ صادر شد و مابقی نیز در هفته‌های آتی تحویل داده می‌شود.

۲۴۰ پرونده سند اراضی کشاورزی در چاراویماق تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، شهرام اکبری اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان در راستای تفاهم نامه فی مابین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهاد کشاورزی، جهت صدور اسناد کاداستر با همکاری مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان به اداره ثبت معرفی شده است.

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی در راستای اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تثبیت محدوده اراضی ملی و غیرملی، و با توجه به اهمیت و نقش صدور مالکیت اراضی کشاورزی در کاهش دعاوی و تسهیل سرمایه گذاری در بخش کشاورزی پیرو تفاهم نامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهاد کشاورزی، اقدام به عقد تفاهم نامه فی مابین با مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرده است.

وی بیان کرد: هدف از عقد این تفاهم نامه انجام عملیات ترویجی و تسهیل گری برای تشکیل پرونده اولیه جهت صدور سند اراضی کشاورزی است.

گفتنی است شهرستان چاراویماق با حدود ۳۲ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است و به دلیل داشتن جمعیت روستایی بیش از ۲۲ هزار نفری، از قطب های کشاورزی و صنایع دستی استان محسوب می شود؛ در این راستا بنیاد مستضعفان چند سالی است که با هدف محرویت زدایی و شناساندن پتاسیل‌های شهرستان در چاراویماق حصور پیدا کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه