English

مدیر جهاد کشاورزی بابل خبر داد:

قلع و قمع ۳۰۰۰ تغییر کاربری غیرمجاز در بابل/ آزادسازی ۴۸۰ هزار مترمربع زمین

مدیر جهاد کشاورزی بابل از قلع و قمع سه هزار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان در 10 سال گذشته خبر داد.

قلع و قمع 3000 تغییر کاربری غیرمجاز در بابل/ آزادسازی 480 هزار مترمربع زمین

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن علی گل زاده اظهار داشت: برای حفظ و صیانت از عرصه های کشاورزی و استمرار تولید و در راستای اجرای ماده سه و تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در 10 سال گذشته سه هزار مورد بنا و دیوارکشی غیرمجاز در روستاهای تحت پوشش شهرستان بابل قلع و قمع شد.

وی با بیان اینکه با این قلع و قمع 480 هزار مترمربع اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی و به چرخه تولید بازگشت، ادامه داد: اجرای احکام قلع و قمع با حضور اکیپ صیانت از بستر تولید این مدیریت و همکاری دادستان، یگان امداد و نیروی انتظامی انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به اینکه تولید پایدار در بخش کشاورزی در حفظ منابع است، گفت: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی که منابع تأمین کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند طبق قانون حفظ کاربری برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت های بخش کشاورزی شهرستان است، بر ضرورت همکاری دهیاران و ارائه گزارشات تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی تأکید کرد.

علی گل زاده گفت: مالکین اراضی زراعی و باغی قبل از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی خود برای دریافت مشاوره و مجوز به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی