English

محمدعلی اقدسی:

بر اساس تعداد دام و پلاک کوبی به عشایر و دامداران تسهیلات پرداخت می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: به منظور تامین هزینه‌های دامداران و عشایر تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

بر اساس تعداد دام و پلاک کوبی به عشایر و دامداران تسهیلات پرداخت می‌شود

محمدعلی اقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر و دامداران ایلامی طی سال جاری تحت عنوان دامدار کارت پرداخت می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه اختصاص دامدار کارت برای تامین هزینه‌های دامداران روستایی و عشایری است و امیدواریم این کارت بخشی از هزینه‌های دامداران را پوشش دهد افزود: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات ۱۰۰، ۲۰۰ و ۵۰۰ میلیون ریالی بر اساس تعداد دام و پلاک کوبی آن‌ها پرداخت می‌شود.

اقدسی خاطرنشان کرد: تا کنون ۱۰۰ دامدار در استان ایلام این تسهیلات با سود ۱۲ درصد را دریافت کرده‌اند و مدت زمان بازپرداخت آن یکساله است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام عنوان کرد: مبلغ در نظر گرفته شده برای هر دام سبک ۳۰۰ هزار تومان و برای هر دام سنگین ۷۰۰ هزار تومان است.

اقدسی در پایان با بیان اینکه  با توجه به کاهش بارندگی، تامین علوفه و نهاده دامی برای دامداران دشوار شده است گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور دامدار کارت در بین دامداران کشور برای خرید نهاده‌های دامی توزیع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه