English

برای سومین روز متوالی؛

کیفیت هوای اصفهان برای عموم ناسالم است / شاخص کیفی هوا ۱۶۱

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز بیست و یکم دی‌ماه با قرار گرفتن روی شاخص 161 برای برای سومین روز متوالی برای عموم ناسالم است.

کیفیت هوای اصفهان برای عموم ناسالم است / شاخص کیفی هوا 161

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، وضعیت کیفی هوا در ایستگاه احمد آباد با شاخص ۱۵۲، استانداری با شاخص ۱۶۹، انقلاب با شاخص ۱۶۶، ایستگاه باهنر با شاخص ۱۶۵، ایستگاه پروین با شاخص ۱۶۶، ایستگاه جی با شاخص ۱۹۲، ایستگاه خرازی با شاخص ۱۵۱، ایستگاه رهنان با شاخص ۱۵۳، ایستگاه فرشادی با شاخص ۱۶۲، ایستگاه فیض با شاخص ۱۶۰، ایستگاه کاوه با شاخص ۱۶۷، ایستگاه میرزا طاهر با شاخص ۱۶۷ ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

همچنین کیفیت هوا اکنون در ایستگاه رودکی با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۲۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

اکنون دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست همچنین دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۹۷ در وضعیت زرد (سالم) قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۰۳ و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۱۰، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

 شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه