English

آماده باش تمامی اکیپ های عملیاتی برای مواجهه با سیلاب احتمالی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: اکیپ‌های مختلفی برای مدیریت سیلاب احتمالی به سراسر هرمزگان اعزام می‌شوند.

آماده باش تمامی اکیپ های عملیاتی برای مواجهه با سیلاب احتمالی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جمشید عیدانی در کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان و معاون مطالعات حوضه آبریز زهره و جراحی حوضه‌های جنوبی در مرکز رصد شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: پیرو گزارش‌های سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه‌های بارشی در اواخر هفته جاری و اوایل هفته آینده، کمیته مدیریت بحران در سطح مختلف شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان برگزار شد.
عیدانی بیان داشت: در ابتدا تیم‌های مدیریت بحران برای هر منطقه تشکیل شدند و پس از بررسی‌های اولیه و رصد سامانه‌ها این اکیپ‌ها به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.
وی ابراز داشت: تدابیر لازم برای برقراری ارتباط اکیپ‌هایی عملیاتی که به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و افراد مستقر در تاسیسات آبی با ستاد مدیریت بحران شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان وجود دارد. در برخی نقاط که امکان ارتباط تلفنی وجود ندارد تلفن‌های بی سیم توزیع شده است و شب گذشته نیز تمام فرکانس‌ها بررسی شد.
عیدانی با اشاره به آمادگی کامل مرکز رصد و پایش در شرکت آب منطقه‌ای، گفت: تمام اطلاعات و آمار به صورت لحظه‌ای از افراد مستقر در مناطق مختلف استان هرمزگان دریافت می‌شود و پس از جمع‌بندی به سرعت در اختیار مدیریت بحران استانداری هرمزگان و شرکت مدیریت منابع آب قرار می‌گیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه آب منطقه‌ای هرمزگان با تمام توان خود در بخش‌های نیروی انسانی و تجهیزات آماده خدمت رسانی به مردم استان است و تدابیر لازم برای مدیریت این بارش و سیلاب احتمالی اندیشیده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه