English

محمدرضا توسلی:

صدور سند کاداستر برای بیش از ۱۰۰ هزار هکتار اراضی ملی تربت جام

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت جام بیان کرد: تربت جام ۵۶ هزار هکتار مساحت دارد و بیش از ۳۰۰ هزار هکتار آن نیز اراضی ملی می‌باشد.

صدور سند کاداستر برای بیش از ۱۰۰ هزار هکتار اراضی ملی تربت جام

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا توسلی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت جام در خبری اعلام کرد: با توجه به اهمیت صدور سند تک برگ کاداستر برای اراضی ملی که با هدف پیشگیری از سوء استفاده زمین خواران و تخریب کنندگان از ابتدای امسال تاکنون و با همکاری اداره ثبت اسناد موفق به صدور سند تک برگ کاداستر برای ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی شده ایم.

توسلی در ادامه با اشاره به اراضی ملی تربت جام اضافه کرد و گفت: با توجه به اینکه تربت جام ۵۶ هزار هکتار مساحت دارد و بیش از ۳۰۰ هزار هکتار آن نیز اراضی ملی می‌باشد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت جام همچنین اظهار کرد: تاکنون برای ۱۰۰ هزار هکتار سند تک برگ کاداستر صادر شده و برای بیش از ۲۰۰ هزار هکتار دیگر نیز در حال پیگیری و اقدامات قانونی صدور سند می‌باشد.

توسلی در خاتمه این خبر تاکید کرد: برای حفظ و حراست و پیشگیری از این عرصه وسیع ملی در شهرستان الزاما صدور سند تک برگ کاداستر یکی از راه‌های پیشگیری از وقوع جرم در اراضی ملی تلقی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه