English

علی اصغر حسنی:

طرح هوشمند شناسایی افراد غیر واکسینه در مشهد، اجرایی می شود

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: این طرح به صورت کشوری و با دستور ابلاغی وزارت بهداشت به اجرا در می‌آید.

طرح هوشمند شناسایی افراد غیر واکسینه در مشهد، اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر حسنی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر انجام واکسیناسیون در خبری اعلام کرد: طرح هوشمند شناسایی افراد غیر واکسینه اجرایی می‌شود و این افراد از دریافت خدمات اجتماعی محروم می‌شوند.

حسنی در ادامه اضافه کرد: هم اکنون درصد رعایت دستورات بهداشتی و بخصوص استفاده از ماسک در سطح کشور و از جمله مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد کاهش قابل توجهی یافته است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در مناطق تحت پوشش دانشگاه ۵۲ درصد گیرندگان خدمت از ماسک استفاده می‌کنند از همین رو طرح هوشمند شناسایی افراد غیر واکسینه و بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرایی می‌شود تا همگی موظف به اجرای پروتکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون کامل شوند.

 وی همچنین متذکر شد: در این طرح با ثبت کدملی فرد ، شرایط واکسیناسیون فرد مشخص می‌شود و در صورتی که واکسن خود را دریافت نکرده باشد نمی‌تواند خدمتی از ادارات و ارگان‌ها دریافت کند.

 مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: از این پس، تلاش می‌شود اجرای محدودیت‌ها برای افرادی در نظر گرفته شود که واکسینه نشده اند و یا از ماسک استفاده نمی‌کنند.

حسنی در خاتمه یادآور شد: این طرح به صورت کشوری و با دستور ابلاغی وزارت بهداشت به اجرا در می‌آید و همچنان مهمترین راهکار جلوگیری از انتشار بیماری ، دریافت دز‌های کامل واکسن و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه