English

وزیر بهداشت در بازدید از مرکز واکسیناسیون:

امروز واکسیناسیون ۱۸ ساله های کرمانشاه در دستور کار قرار گیرد/ظرفیت تزریق باید دوبرابر شود

وزیر بهداشت در بازدید از مرکز واکسیناسیون دانشکده پزشکی کرمانشاه با تاکید بر واکسیناسیون هجده ساله های کرمانشاهی از امروز، گفت:

امروز واکسیناسیون ۱۸ ساله های کرمانشاه در دستور کار قرار گیرد/ظرفیت تزریق باید دوبرابر شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر عین اللهی در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون دانشکده پزشکی کرمانشاه با تاکید بر دوبرابر شدن ظرفیت تزریق واکسن کرونا در کرمانشاه، ابراز داشت: با توجه به مرزی بودن استان کرمانشاه ظرفیت از یق واکسن باید دو برابر شده و امیدواریم واکسیناسیون در استان کرمانشاه تا ده روز دیگر تمام شود.

وزیر بهداشت در ادامه ضمن ابراز خرسندی از آماده سازی ظرفیت های تزریق واکسن در کرمانشاه، خاطرنشان ساخت: با واکسیناسیون دانشجویان بصورت گسترده، امیدواریم تا اواسط مهر دانشگاه های علوم پزشکی کشور بازگشایی شود و مابقی دانشگاه نیز با تسریع در امر واکسیناسیون هماهنگی ها با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می شود.

وی در خصوص بازگشایی مدارس نیز گفت: تاکید داریم که واکسیناسیون رده های سنی هفت تا هجده سال نیز به همراه والدین به زودی عملیاتی شود.

دکتر عین الهی تاکید کرد: البته تسریع در روند واکسیناسیون به معنی اتمام کرونا نیست و مردم باید زندگی با کرونا و زدن ماسک و رعایت پروتکلهای بهداشتی را جزیی از روند روزمره زندگی خود بدانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه