English

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش خبر داد:

افتتاح ۳ بیمارستان ارتش و یک مرکز بهداشت در آینده ای نزدیک

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش از افتتاح 3 بیمارستان ارتش و یک مرکز بهداشت در آینده ای نزدیک خبر داد.

افتتاح 3 بیمارستان ارتش و یک مرکز بهداشت در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ولی رحمانی در آئین تجلیل از پرستاران منتخب استان اصفهان گفت: در چند روز آینده 3 بیمارستان ارتش و یک مرکز بهداشت در اصفهان، شهرکرد، منطقه مرزی رازو جرگلان و مرکز بهداشت لاهیجان به بهره‌برداری می‌ رسد.

وی بیان داشت: دانایی و حکمت و استقامت از جمله صفات برجسته‌ای است که پرستاران شریف ما، از حضرت زینب (س) الگو می‌گیرند.

این مقام مسئول افزود: در طول 8 سال جنگ تحمیلی جامعه بهداشت و درمان کشور در بیمارستان های صحرایی و حتی در خط اول جبهه نبرد، پشتیبان رزمندگان بودند و امروز نیز با شیوع کرونا در کشور پرستاران حماسه ای بی‌بدیل و شرافتمندانه خلق کردند که برای همیشه در اذهان مردم باقی می ماند.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش اضافه کرد: اگر همیشه تصور بر این بود که پرستاران با دل در خدمت جامعه هستند، در این دوران کرونایی نشان دادند که با جان در خدمت مردم هستند.

وی گفت: در زمان شروع  شیوع ویروس کرونا به دلیل ناشناخته و مبهم بودن این ویروس بسیاری از پرستاران برای حفظ سلامتی خانواده های خود روزهای زیادی را در بخش‌های بیمارستانی می‌ماندند و خدمت می‌کردند.

 سرهنگ رحمانی ادامه داد: پرستاران ما با وجود خطر کاملاً ناشناخته و مهلک ویروس کرونا در عمل آمادگی خود را برای فداکردن جان خود را برای اهدای سلامتی به جامعه اعلام کردند که قطعا جامعه این فداکاری و  ایثار پرستاران را فراموش نخواهد کرد.

این مقام مسئول با گرامی داشتن یاد بیش از ۱۵۰ شهید سلامت جامعه پرستاری کشور اظهار کرد: این شهدای سلامت سند افتخار جامعه پرستاری در خدمت به مردم می باشند.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به حقوق و معیشت پرستاران گفت: هر چند زحمات پرستاران قابل جبران نیست اما مسئولان دانشگاه علوم پزشکی نیز همه توان خود را به کار خواهند گرفت.

سرهنگ رحمانی با اشاره به اقدامات ارتش در حوزه محرومیت‌زدایی و کرونا،گفت: ارتش ۱۲ بیمارستان با تجهیزات کامل در حوزه محرومیت‌زدایی احداث کرده است.

وی با اشاره به افتتاح  مرکز بهداشت شهرستان لاهیجان افزود: طی چند روز آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران بیمارستان‌های دائمی و بزرگ را در شهرکرد و رازو جرگلان در نقطه مرزی و اصفهان بهره‌برداری می‌کند.

سرهنگ ولی رحمانی در خصوص اقدامات ارتش در مناطق محروم توضیح داد: ۹۱ کیلومتر طرح آبرسانی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان توسط ارتش را اجرایی شده است و همچنین  در حال حاضر نیز ۴۶ طرح بزرگ را در دستور کار داریم که ظرف 3 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش هیچ مرزی بین خود و مردم قائل نیست، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌های انقلاب و دوران‌ها خدمتگزار مردم بوده است.

به گزارش موج؛ آئین تجلیل از پرستاران منتخب استان اصفهان به همت ارتش اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در تالار کوثر اصفهان برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه